Info

Viikingit Old Stars on aikuisten harrastekiekon aktiivinen porukka, joka toimii jääkiekon erikoisseuran Viikingit Jääkiekko ry:n alaisuudessa. Toiminnassa mukana olevien pelaajien yhteinen historia ulottuu 1980 -luvun loppuun, jolloin siihen aikaan juuri ja juuri täysi-ikäisiksi tulleet pelaajat jatkoivat jääkiekon harrastamistaan silloisen seurajohdon viisaan päätöksen auttamana.

Joukkue on aiemmin pelannut Pääkaupunkiseudun IV - ja III -divisioonaa. Pelaaminen samalla porukalla tällä divaritasolla jatkui aina pelikauteen 2005 - 2006 saakka.

Viikingit Old Stars tarjoaa tällä hetkellä seuraavat harrastesuuntaukset

Vuosaaren Toronto (Vuo-To)
SJL Eteläisen alueen sarjoissa Snadiliigaa pelaava joukkue. Ikäjakauma noin 23 - 51-vuotta. Ryhmässä voi olla mukana myös nk. höntsäjäillä osallistumatta sarja- ja pelitoimintaan.

HUOM!
Tällä hetkellä on joukkueen harjoitusaktiivisisuus niin hyvä, ettemme voi ottaa edes harjoitusrinkiimme kuin aiemmin mukana käyneitä "ulkopuolisia" yksittäiskävijöitä ja satunnaisesti mukana käyviä joukkueemme varsinaisten pelureiden kavereita.
Täysin uusille kokeilijoille emme pysty tällä hetkellä tarjoamaan treeniaikaa.

HÖNTSÄJÄILLE TULEVAT HUOM!

Perusajatuksenamme on, että "höntsäjäille" tuleville yksittäiskävijöille asetetaan seuraava "reunaehto":
Jokaisen yksittäisjäälle tulevan tulee olla jonkun joukkueissamme jo mukana olevan pelaajan tuttu. Nk. täysin avoimia "jokamiehen" jäävuoroja emme pysty tarjoamaan.

Seniorit +40 (Viikingit/OS)
Osallistumme kaudella 2012-2013 SJL:n Eteläisen alueen Seniorit +40 sarjaan.

LISÄTIETOJA

Turkka Tervomaa, toiminta yleisesti, 050-369 5113
Mikko Palmu, Stadiliiga, 045-2687 868
Mika Vento, Seniorit +40, 040-160 9575